خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

اعمال شدیدمحدودیت‌های کرونایی در تعطیلات/جریمه سنگین برای متخلفان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین فتایی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه ماندن در خانه بهترین راهکار کاهش سرعت شیوع بیماری کرونا در شرایط کنونی است گفت: تعطیلات ابلاغی ستاد ملی با هدف کاهش شیوع سویه پنجم کرونا در سطح کشور است و هرگونه مسافرت و ترددهای غیر ضروری بین استانی مغایر با محدودیت‌ها بوده و با جرایم سنگین روبرو می‌شود.

وی تصریح کرد: از ساعت ۱۲ ظهر امروز ترددهای بین استانی ممنوع بوده و متخلفین با جریمه‌های سنگین تا سقف ۲۰ میلیون ریال و هدایت خودرو به پارکینگ مواجه خواهند شد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا لرستان افزود: فعالیت تمام گروه‌های شغلی ۴و۲، ۳ در این ایام ممنوع است و ناظران اداره کل صمت، اصناف، اماکن و…در سطح استان بر اجرای دقیق محدودیت‌ها نظارت خواهند داشت.

فتایی بیان داشت: از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم، ضمن رعایت دقیق محدودیت‌ها و استفاده مداوم از ماسک، از ترددهای غیر ضروری شهری و حضور طولانی مدت در اماکن پر تراکمی همچون داروخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها، صف نانوایی و … خودداری کنند.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی، عنوان کرد: برگزاری هرگونه مراسم عزاداری در اماکن سربسته و تردد دسته‌ها در خیابان‌های سطح شهر خلاف مقررات و دستور المعل های ابلاغی به هیئت‌ها است که تقاضا داریم به صورت دقیق اجرا شود.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا