خبرهای کرونا

بستری بخش‌های کرونایی استان بوشهر دو رقمی شد/۹۲ بیمار بستری هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه در روز گذشته ۲ نفر از هم استانی‌های عزیزمان را بر اثر ابتلاء به کرونا از دست دادیم که یک خانم ۳۴ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای و دیگری آقایی ۸۱ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشارخون و دیابت بوده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۰ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد در حال حاضر ۱۰ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۷ هزار و ۱۱ نفر بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۱۶ آذرماه ۸۱۹ مورد بوده که از این تعداد ۸۱۴ نفر مورد مثبت قطعی و ۵ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا