خبرهای کرونا

۱۵۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان در گناوه توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه گناوه ظهر پنجشنبه در حاشیه اجرای این برنامه اظهار داشت: در ادامه کمک‌های مومنانه و در راستای اجرای طرح شهید سردار سلیمانی، یک هزار و ۵۰۰ بسته گوشت گرم یک کیلویی جمعاً به مقدار یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم و به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان گناوه توزیع می‌شود.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: این کمک‌ها با محوریت مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و خیریه‌های شهرستان توزیع خواهد شد و در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا که پیش از این شناسایی شده‌اند قرار می‌گیرد.

وی با تقدیر از همه خیرین و دست اندر کاران این برنامه گفت: این بسته‌های گوشت از سوی تهیه کننده برنامه سمت خدا که در شبکه ۳ صدا و سیمای جمهوری اسلامی هر روز پخش می‌شود برای کمک به نیازمندان اهدا شده است.

امام جمعه گناوه یادآور شد: همچنین امروز یک بسته بهداشتی حمایتی شامل حدود ۷۰۰ دست لباس گان کشدار به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال مورد نیاز کادر درمان بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه تهیه شده است و در اختیار رئیس این بیمارستان قرار گرفت.

حجت الاسلام رکنی با تقدیر از همراهی و همکاری خیرین و مردم شهرستان در کمک به نیازمندان یادآور شد: مردم متدین و ولایتمدار شهرستان گناوه از بدو شیوع کرونا در کنار نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا بوده‌اند و از هیچ گونه کمکی دریغ نکرده‌اند و همچنان این کمک‌ها ادامه دارد.

فرماندار گناوه در حاشیه اجرای این برنامه گفت: با اجرای طرح جامع هوشمند از اول آذر ماه در سراسر کشور، چندین طرح در قالب آن در سراسر کشور پیش بینی شد.

غلامرضا مهرجو افزود: اولین طرح کنترل و ایجاد محدودیت‌های رفت و آمد بود که از اول آذر ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان گناوه نیز عملیاتی شد.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های ذیل اجرای این طرح، اجرای طرح سردار شهید سلیمانی در سه بخش خود مراقبتی، حمایتی و تشدید نظارت‌ها به فرماندهی عملیاتی بسیج سپاه اجرایی شده است.

وی یادآور شد: طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان گناوه با همکاری و همراهی خوب و مؤثر همه دست اندر کاران و به ویژه امام جمعه گناوه که هم در اجرای پروتکل‌ها و هم در جذب و جلب خیرین برای تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی و کمک به افراد نیازمند پیشگام و همکاری مؤثر دارند در حال اجرا است.

مهرجو خاطرنشان کرد: تهیه بسته‌های گوشت اهدایی در قالب اهدا کمک‌های معیشتی و حمایتی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا نیز با پیگیری‌های مؤثر امام جمعه گناوه و در راستای اجرای طرح شهید سردار سلیمانی در شهرستان گناوه انجام شده است و امروز توزیع شد.

فرماندار گناوه از همراهی و همکاری بسیار خوب مردم شهرستان در اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و هماهنگی بین مسئولان، دستگاه‌های مختلف و اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا