خبرگزاری ایرناخبرهای کرونا

زورخانه‌های تهران مکلف به گرفتن پروانه بهره‌برداری هستند

علی اسدی دولابی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به تمامی مدیران‌ مجموعه ها اعلام شده که تا پایان امسال مدارک خود را در جهت صدور پروانه به اداره‌های تابعه ورزش استان تحویل دهند.

وی اضافه کرد: هم اینک بیش از۸۰ زورخانه در سطح استان تهران فعال است که صدور پروانه های بهره برداری، می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات، از جمله سرخود عمل کردن، تخلفات و عدم‌ شفافیت در پاسخگویی به مسایل اداری به هیات و نهادهای بالادستی را از بین‌ ببرد.  

نایب رئیس هیات زورخانه ای استان تهران ادامه داد: در صورت بی توجهی در موعد مقرر نسبت به تکمیل و صدور پروانه بهره برداری با مجموعه های متخلف برخورد شده و پلمپ در انتظار آن‌ها خواهد بود.

 اسدی دولابی با بیان اینکه شیوع کرونا باعث شده این ورزش اعتقادی و مذهبی تا حدود زیادی خسارت مالی ببیند، گفت: هم اینک با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا فعالیت این ورزش در سطح استان تهران تعطیل است.

وی تصریح کرد: هیچ کمک مالی از طریق دولت به این ورزش پرداخت نشده و تنها توانستیم وامهای ۵ میلیون تومانی بدون سود قرض الحسنه و بلند مدت مرشد استان پرداخت کنیم.

به گفته اسدی دولابی؛ در حال حاضر بیش از ۸۰ مرشد فعال در سطح زورخانه‌های استان تهران فعالیت دارند.
  
نایب رئیس هیات زورخانه ای و پهلوانی استان به جلسه اخیر خود با مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵ زورخانه پایتخت توسط شهرداری اداره می شوند که در جلسه اخیر خود درصدد بودیم تا نظم و سر و سامان خوبی را به این اماکن بدهیم.

وی با بیان اینکه متولی ورزش زورخانه ای و پهلوانی در سطح استان ها هیات های ورزشی محسوب می‌شوند، گفت: در این  نشست تاکید شد که شهرداری بیش از پیش سیاست های خود را با هیات تهران هماهنگ کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا