خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

۱۹۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / مرگ ۱۱ نفر

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد تا بستری‌های روزانه بیماران مبتلا به این بیماری در اصفهان به عدد ثابتی رسیده و بین ۷۰ تا ۸۰ نفر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان عیسی ابن مریم تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ۱۰۰ تخت از بیمارستان‌های تحت پوشش تأمین اجتماعی و ۶۵ تخت از بیمارستان آیت الله صدوقی برای بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: تعداد تست‌های مثبت کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کاهش خوبی را داشته است.

کاهش بیماران مبتلا به کرونا نتیجه اعلام محدودیت‌ها است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه کاهش بیماران مبتلا به کرونا نتیجه اعلام محدودیت‌ها است، ابراز داشت: امیدواریم تا روز صفر ابتلاء به این بیماری مردم همچنان همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه به آمار ۲۴ ساعت اخیر شیوع کرونا در استان اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل ابراز داشت: در این بازه زمانی یک هزار و ۴۹۱ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

بستری ۸۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان

نجیمی ادامه داد: از این تعداد مراجعه کننده ۱۹۷ بیمار قطعی مبتلا به کرونا شناسایی شده است که ۸۴ نفر از آنها در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

وی تعداد بیماران بهبود یافته و ترخیص شده از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر را ۷۷ نفر اعلام کرد و گفت: همچنان ۴۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در این مراکز بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه ۹۶ بیمار بستری در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند، اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۱۱ بیمار مشکوک به کرونا در این مراکز جان باخته‌اند که تست ۶ نفر از آنها مثبت بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا