خبرگزاری ایرناخبرهای کرونا

فرماندار: شهرستان روانسر آمادگی پذیرش مسافر را ندارد

سعدی مصطفی زاده روز شنبه در سی و نهمین نشست ستاد مقابله با کرونا روانسر افزود: عادی انگاری کرونا و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان در شرایط فعلی بسیار خطرناک است و می تواند منجر به بازگشت شهرستان به وضعیت قرمز شود.

وی تصریح کرد: امکان بروز موج چهارم شیوع ویروس کرونا در شهرستان بالا گرفته و همه شهروندان باید مواظب موج چهارم کرونا باشند.

فرماندار روانسر اظهار داشت: مردم شهرستان در همه حال با مسوولان همکاری می‌کنند و باید شیوه نامه های بهداشتی به خوبی برای مردم اطلاع‌رسانی و از همه ظرفیت ها استفاده شود.

مصطفی زاده با بیان اینکه  همه مردم و به ویژه اصناف ملزم به استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند، ادامه داد: ارایه خدمات به افراد بدون ماسک به ویژه در ادارات و ارگان های شهرستان ممنوع است و اصناف و بازاریان نیز باید به این مهم توجه جدی و ویژه داشته باشند.

فرماندار روانسر از سهل انگاری تعدادی از مردم و ادارات در رعایت نکردن شیوه نامه بهداشتی انتقاد کرد و افزود: شهروندان از شرکت در آیین های عزا و عروسی و مهمانی ها خودداری کنند.

وی تشدید فعالیت های کمیته نظارت را خواستار شد و از راه اندازی گشت ارشاد کرونایی در این شهرستان خبر داد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر نیز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۴۹ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

محی الدین امینی افزود: از این تعداد ۶۵۷ نفر به صورت سرپایی و ۱۹۲ نفر نیز در مراکز درمانی بستری شده اند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا