خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در یزد به ۳۱ نفر رسید

محمود نوری شادکام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۰۱ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند که این آمار یک رکورد محسوب می شود.

وی با اشاره به شناسایی مورد جدید کرونای انگلیسی در شهر یزد افزود: تاکنون ۳۱ سرخوشه مبتلا به کرونای جهش یافته در استان شناسایی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شناسایی کرونای جهش یافته شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، ابرکوه، تفت و خاتم اظهار داشت: امروز موارد دیگری از کرونای جهش یافته در شهرستان‌های یزد، تفت، اردکان و خاتم به ثبت رسید.

نوری شادکام عنوان کرد: در شبانه روز گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داد.

وی یادآور شد: در شبانه روز گذشته ۴۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند که با این حساب آمار بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا که در بیمارستانهای یزد بستری هستند به ۱۹۴ نفر رسید که ۳۹ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفته اند.

نوری شادکام تاکید کرد: با توجه به اینکه سرعت انتقال و شیوع ویروس جهش یافته کرونا، نسبت به ویروس قبلی بیشتر است؛ اهمیت استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شرکت نکردن در تجمع‌ها و دورهمی‌ها بیش از پیش مورد تاکید است.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا