خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

رئیس مجلس در تماس‌هایی جداگانه با مراجع تقلید گفتگو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(یکشنبه) و در آستانه میلاد مبارک امام زمان (عج) به صورت تلفنی با آیات عظام صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، سبحانی، جوادی آملی، نوری همدانی، علوی گرگانی، مظاهری و حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی گفتگو کرد.

رئیس مجلس همچنین با آیت الله اعرافی عضو شورای نگهبان و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور  و آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز گفت و گو کرد.

قالیباف در این گفت و گوهای صمیمانه ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گزارش مختصری از مهم ترین اقدامات مجلس را بیان کرد.

مراجع عظام تقلید نیز در این گفتگوها برای رئیس و نمایندگان مجلس در انجام وظایف خود آرزوی موفقیت و بر رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم به خصوص ساماندهی حوزه ارزاق اساسی نظیر مرغ، توجه به سیاست های کلان کشور و مدیریت فضای مجازی تاکید کردند.

همچنین آیت الله مکارم شیرازی نیز در اشاره خطاب به رئیس مجلس گفت: شما ثابت کردید که تفکیک قوای سه گانه به معنای این که این قوا کاملا جدا باشند و هیچ نظارتی نباشد نیست بلکه باید نظارت بر یکدیگر داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به شرایط ناشی از بحران کرونا تاکید کرد که در اولین فرصت که امکان دیدار حضوری فراهم باشد، گزارش اقدامات مجلس در حوزه های مختلف را به مراجع تقلید ارائه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا