خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

ابتلای مهمانان یک عروسی به کرونای جهش یافته در پارسیان

به گزارش خبرگزاری مهر، آمنه ماجدی در نشست ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در پارسیان، افزود: با برگزاری مراسم جشن عروسی در شهر پارسیان تعداد زیادی از مهمانان به کرونای جهش یافته مبتلا شدند، که در نهایت منجر به بستری شدن جمعی از آنان در بیمارستان بستری شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان از مردم پارسیان خواست تا واکسینه شدن عموم افراد در جامعه، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در تجمعات شرکت نکنند تا شاهد از دست دادن عزیزی نباشیم و خانواده ای را داغدار نبینیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اتمام تعطیلات نوروز و بازگشت نیروهای کار غیر بومی به شهرستان شاهد افزایش بیش از پیش کرونا خواهیم بود که باید با تست منفی از شهرستان مبدا برگردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان با بیان اینکه ورود خودروها از شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای آبی و زرد ممنوع است، اظهار کرد: ورود خودروهای غیر بومی از شهرهای قرمز و نارنجی به استان هرمزگان ممنوع است و این محدودیت‌ها در شهرستان اعمال می‌شود.

ماجدی بیان کرد: ورود مسافران نیز از شهرهای نارنجی و قرمز استان به پارسیان فقط با ارائه تست منفی کرونا امکان پذیر است و در غیر اینصورت از ورود به شهرستان ممانعت می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا