خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

بستری ۴۵ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلیرضا مروجی، پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۱۵۰ هزار و ۳۶ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: ۹ هزار و ۱۸۵ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری شدن ۴۵ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: ۴۰ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و پنج بیمار نیز در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته یک و حداکثر سن آنها ۹۶ سال بوده است، ابراز داشت: ۳۶ نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان، هشت نفر اهل شهرستان آران و بیدگل و یک نفر نیز اهل دلیجان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۰۴ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۱۸۹ مورد از این تعداد در بیمارستان‌های کاشان و ۱۵ نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری ۲۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: ۲۲ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و دو نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

وی بیان داشت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار زن ۷۶ ساله بر اثر ابتلاء به کرونا فوت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۱۵۷ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تاکنون به ۱۶ هزار و ۳۲۴ مورد افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا