خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

نیاز به حمایت استاندار برای تقویت زیرساخت‌های آزمایشگاهی دانشگاه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کلانتری عصر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از استادان دانشگاه یزد اظهار داشت: دانشگاه یزد سال گذشته به دلیل جریان اغتشاشات، سال خاصی را پشت سر گذاشت و به طور قطع اگر همراهی و همکاری شما استادان نبود، نمی‌توانستیم از این بحران به خوبی عبور کنیم.

وی افزود: بحث آموزش در دانشگاه‌ها یک امر حیثیتی است و اگر کیفیت آموزش در دانشگاه‌ پایین آید، حیثیت آن مجموعه به خطر می‌افتد که خوشبختانه در این جریانات دانشگاه یزد در زمینه آموزشی و عدم تعطیلی کلاس‌ها به بهترین نحو عمل کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث رفاهیات دانشگاهیان عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، برنامه‌های رفاهی خوبی ویژه استادان و کارمندان دانشگاه در دستور کار قرار گرفته که به زودی اجرایی خواهد شد.

کلانتری همچنین تصریح کرد: با هدف تقویت زیرساخت‌های آزمایشگاهی دانشگاه یزد که قدیمی و فرسوده شده، لازم است در راستای تامین تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته تحول جدی اتفاق افتد که در این زمینه از استاندار یزد درخواست داریم در اجرای بند ت ماده ۱۱ قانون جهش تولید دانش بنیان، حمایت لازم را از دانشگاه یزد داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا