خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

انتشار یک آلبوم به‌جا مانده از کرونا/ «خویشتن شخصی» شنیدنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آلبوم «خویشتن شخصی» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشرشده در فرآیند عرضه محصولات موسیقایی است که با هنرمندی محمد علی صلاحی در قالبی اثری رایگان پیش روی شنوندگان قرار گرفت.

در معرفی این اثر موسیقایی آمده است: با شروع همه‌گیری کرونا، حس مرگی زودرس قالب فکری آهنگساز را به سمت نوشتن قطعاتی کوتاه سوق می‌دهد، تا هرچه سریع‌تر تمام ایده‌ها و تکنیک‌های آهنگسازی و نوازندگی خویش را ثبت کند؛ قبل از اینکه به سمت مرگ کشیده شود.

این شد که این هفده مینیاتور از شروع بهار ۱۳۹۹ تا تابستان ۱۴۰۱، فضای ذهنی آهنگساز را در دوران همه‌گیری، در چهار اپیزود، به نمایش گذاشته است. ضمن اینکه اپیزودهای اول، دوم و سوم قبل از ابتلای آهنگساز به کرونا و اپیزود چهارم بعد از مواجهه وی با این ویروس بوده است.

محمدعلی صلاحی از جمله هنرمندان عرصه موسیقی است که طی سال‌های اخیر در پروژه‌های مختلفی به عنوان نوازنده پیانو حضور داشته است. این هنرمند، پیش از این تک‌آهنگ‌های «تجلی یک رویا» و «چهره‌ای در پنجره» را با هم‌نوازی علی جعفری‌پویان منتشر کرده بود.

آلبوم «آنامک» از جمله آثار این هنرمند است که شهریور ماه سال ۱۴۰۰ در قالب یک اثر تک نوازی پیانو پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا