خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

شناسایی ۸۵۱۰ بیمار جدید کرونایی/ فوتی‌های روزانه سه رقمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹، همچون روزهای گذشته در ارتباط زنده خبری به ارائه تازه‌ترین آمار شناسایی بیماران جدید، بستری‌ها، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کووید ۱۹ در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۶۷۹ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۱۸۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۹۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.
به گفته وی، سه هزار و ۷۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری تاکید کرد: تا کنون ۱۰ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۴۰۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا