خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

واکسن ایرانی از ابتدای تابستان برای مردم تزریق خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بزرگ‌ترین سایت خودرویی واکسیناسیون کرونا در کشور در بوستان ولایت واقع شده و ظرفیت حدود ۲ هزار خودرو را دارد.

علیرضا دلاوری گفت: به همت کارکنان مرکز بهداشت جنوب تهران مرکز واکسیناسیون به‌صورت خودرویی و غیر خودرویی در بوستان ولایت راه‌اندازی شد و در این مراکز تعداد خدمات بیشتری را در صبح و عصر ارائه می‌دهیم و نیاز به پیاده شدن از ماشین نیست و واکسیناسیون در داخل اتومبیل انجام می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن قدردانی از کارکنان مرکز بهداشت جنوب تهران، افزود: در روز گذشته از مرکز تجمعی پارک رازی بازدید کردم و با راه‌اندازی این مراکز ما به هدف خود که تزریق حدود ۲۰ هزار واکسن در روز است نزدیک می‌شویم.

دلاوری بر انجام واکسیناسیون کرونا را در مراکز تجمعی تأکید کرد و گفت: در مراکز خدمات جامع سلامت خدماتی مانند مراقبت مادر باردار، نوزادان، بیماری‌های غیر واگیر، واگیر و فعالیت‌های بهداشت محیط ارائه می‌شود که بسیار برای مردم مهم است و ما نمی‌توانیم آن‌ها را کنار بگذاریم و به همین منظور مراکز تجمعی واکسیناسیون را راه‌اندازی کردیم.

معاون بهداشت ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به آمادگی برای تزریق هر تعداد واکسن که در اختیار است اشاره کرد و افزود: بهداشت تهران پیش‌بینی می‌کند با در اختیار داشتن تعداد واکسن کافی ما می‌توانیم به هدف ۷۰ درصدی تزریق واکسن برای جمعیت تحت پوشش تا آخر تابستان دست یابیم.

وی گفت: با برنامه‌های در حال انجام، واکسن ایرانی از ابتدای تابستان برای مردم تزریق خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا