خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

روند افزایشی کرونا در شهرستان سرایان/ شناسایی ۱۴۱۰ بیمار

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرامی نژاد ظهر سه شنبه در کمیته واکسیناسیون کرونا، اظهارکرد: تاکنون یک هزار و ۴۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۵ بیمار کرونایی در شهرستان داریم، ادامه داد: چهار بیمار بستری و ۴۲ بیمار در یک هفته اخیر به بیماران کرونایی افزوده شده اند.

بهرامی نژاد با اعلام روند افزایشی بستری ناشی از کرونا در روزهای اخیر، گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرها و سفر به شهرستان های همجوار، سبب افزایش تعداد بیماران شده است.

حجتی؛ رئیس مرکز بهداشت شهرستان سرایان نیز در خصوص روند پوشش ایمن‌سازی واکسیناسیون کرونا اعلام کرد: ۹.۴ درصد جمعیت مورد نظر نوبت اول واکسن و ۹.۸ درصد، نوبت اول و دوم واکسن را دریافت کرده اند.

وی گفت: تاکنون پنج هزار و ۵۴۹ دوز واکسن تحویل حوزه بهداشت و درمان شهرستان شده است.

وی ادامه داد: محموله جدید تحویلی واکسن شامل واکسن های «سینوفارم» و «کووبرکت» است.

وی گفت: با توجه به تاکید وزارت بهداشت مبنی بر اولویت تزریق واکسن از طریق ثبت نام در سایت www.salamat.gov.ir لازم است شهروندان گرامی بعد از دریافت پیامک نوبت برای تزریق واکسن، فقط در تاریخ و ساعت اعلام شده به مرکز خدمات جامع سلامت و یا خانه بهداشت مراجعه کنند.

وی افزود: تزریق واکسن برای افرادی که در سامانه ثبت نام و پیامک نوبت دریافت کرده اند و همچنین برای افرادی که به صورت تلفنی فراخوان شده اند، انجام خواهد شد.

به گفته وی در حال حاضر برای افراد بالای ۵۰ سال، امکان ثبت نام واکسیناسیون فراهم شده است‌.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا