خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

مسئله مدیریت و آب در اولویت شبکه جوانان انقلاب اسلامی اصفهان است

نادر گیویان پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اولویت‌های شبکه جوانان انقلاب اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: این شبکه در واقع در راستای مطالبه‌گری اجتماعی شکل گرفته که بر اساس تعریف اساسنامه در حوزه گام دوم انقلاب، همه اهداف وبرنامه‌ها ذیل گام دوم انقلاب قرار می‌گیرد.

وی افزود: این شبکه در سطح استان یک شورای مرکزی متشکل از جوانان دغدغه‌مند دارد و در رابطه با معضلات و مشکلات آسیب‌های اجتماعی، حاشیه نشینی، اشتغال جوانان، سلامت و سیاست‌های اجتماعی و… شروع به فعالیت کرده است.

مسئول شبکه مردمی جوانان انقلاب اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در حال حاضر و با توجه به شرایط بحرانی استان اصفهان نسبت به مسئله کم آبی و کرونا اولویت فعلی این شبکه بحث مدیریت و آب قرار گرفته است.

گفتمان انتخاب مدیران شایسته و کارآمد شهری

وی با بیان اینکه هرکدام از این دو عنوان سرفصل‌های مجزایی دارند که باید به طور جداگانه مورد مطالبه‌گری واقع شود، گفت: در حوزه آب چند محور اصلی حوزه شبکه آب، تأسیسات، مافیای آب، مدیریت منابع و تصفیه منابع آب را به عنوان مطالبه مطرح می‌کنیم.

گیویان یادآور شد: همچنین با نزدیک شدن به مراسم تحلیف شورای شهر و سپس انتخاب شهردار، در خصوص مدیران کارآمد و شایسته آینده شهر و سایر مدیریت‌های بخش فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مطالبه‌گری و گفتمان انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا