خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

واکسیناسیون نیروهای ارتش کرمانشاه از روزهای آینده آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران افسران جنگ نرم عصر حاضر هستند که با اطلاع‌رسانی دقیق و صادقانه جامعه را به سمت پیشرفت و ترقی سوق داده و در واقع نقش اساسی را در بصیرت افزایی جامعه برعهده دارند.

وی افزود: حرفه خبرنگاری پاسداری از مرزهای شعور و عقیده بوده و امروز خبرنگاران به عنوان فرماندهان پایگاه‌های مبارزه با ناآگاهی و سربازان راستین نظام در مقابل عملیات روانی دشمن که توسط نیروهای ائتلاف کشورهای فرامنطقه‌ای و کشورهای منطقه خاورمیانه اعمال می‌شود، ایستادگی می‌کنند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در غرب کشور با اشاره به اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران توسط استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفت: در صورت اعمال این تحریم‌ها برای آمریکا این کشور کمتر از یک‌سال نابود می‌شد اما ایران به برکت خون شهدا، رزمندگان، آزادگان و صبوری مردم دچار آسیب نشد.

طاهری با بیان اینکه در صورت عدم وجود اطلاع‌رسانی به موقع خبرنگاران و رسانه‌های کشور قطعاً ایران دچار آسیب می‌شد، تصریح کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتی جهانی می‌تواند تمامی معادلات سیاسی و بین‌المللی را به هم بزند.

وی با اشاره به اقدامات ارتش در زلزله آبان ماه ۹۶ سرپل ذهاب، گفت: در زمان زلزله آبان ماه ۹۶ سرپل ذهاب به سرعت بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد منطقه شده و با اطلاع رسانی‌های دقیق و شفاف خبرنگاران از میزان آسیب‌ها و نیازمندی‌ها برای کمک، ارتش و سایر نیروها به خدمات‌رسانی پرداختند.

به گفته وی اقدامات غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در سیل، زلزله و مقابله با کرونا ارزشمند بوده اما در این مسائل و در دفاع مقدس آن طور که باید به نقش ارتش پرداخت نشده و خدمات غیور مردان ارتشی اطلاع‌رسانی نشد و خبرنگاران باید این اخبار را به مردم منتقل کنند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در غرب کشور با اشاره به ایستگاه‌های راهیان نور افزود: در این ایستگاه‌ها به ویژه در غرب کشور کمتر به نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی پرداخته شده اما فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی توسط غیورمردان ارتشی در دفاع مقدس دیده شده که مثال واضح آن شهید ادبیان و حماسه آفرینی آن در عملیات بازی دراز است که با یک گردان توانست چندین لشکر دشمن را متوقف کرده و اجازه تعرض آن‌ها را به میهن اسلامی نداد.

وی با بیان اینکه غیور مردان ارتشی بدون ادعا و هیچ‌گونه چشمداشتی جنگ را هدایت و مدیریت کردند، تصریح کرد: در سال نخست جنگ تحمیلی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها نیروی مسلح در مقابل ارتش عراقی که در واقع ارتش ائتلاف بین‌المللی بود، جنگ را اداره کرده و اجازه پیشروی بیشتر به آن‌ها را نداد.

به گفته طاهری باید افتخارات ارتش را به گوش مردم رسانده و پتانسیل و ظرفیت‌های آن را اطلاع‌رسانی کرد، ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی مدبرانه خود در وقایعی همچون سیل گلستان و حتی کرونا نسبت به خدمات رسانی اقدام کرده و در تهران کمتر از ۴۸ ساعت نقاهتگاه ۲ هزار تختخوابی و در استان سیستان و بلوچستان در کمتر از سه روز سه بیمارستان تنفسی را برپا کرد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در غرب کشور با اشاره به لزوم واکسیناسیون نیروهای مسلح در استان کرمانشاه افزود: بیش از ۳۰ هزار نیروی مسلح در استان کرمانشاه حضور داشته که تعداد بیشتری از آن‌ها را نیروهای ارتش تشکیل می‌دهند، طی مکاتبه انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه چند روز آینده واکسن کرونا برای تمامی کارکنان ارتش تهیه و تزریق می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا