خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

کمبود واکسن کرونا و امکانات پزشکی در ایلام فاجعه است

سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت به مناسبت فوت ۱۱ نفر بر اثر بیماری مرگبار کرونا طی ۲۴ ساعت، افزود: وضعیت نگران کننده سلامت مردم در استان ایلام باعث شده به همراه سایر نمایندگان استان تمام تلاش خود را برای کمک به مردم استان و شرایط سخت کرونایی به کار بگیریم.

وی اضافه کرد: متأسفانه کمبود واکسن و امکانات و تجهیزات بیمارستانی در استان ایلام و همچنین عدم رعایت پروتکل‌ها در حال ایجاد یک فاجعه در استان است.

نماینده ایلام اضافه کرد: وزارت بهداشت باید استان ایلام را به شکل جدی مورد توجه قرار دهد و وزیر جدید باید تمام تلاش خود را برای مدیریت این وضعیت مرگبار به کار گیرد.

وی اضافه کرد: ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل بیمارستان‌ها، دانشگاه علوم پزشکی ایلام در اسرع وقت نیازمندی‌های خود را اعلام و اینکه باید تحرک و تلاش بیشتری داشته باشند و از همه دستگاه‌ها درخواست مساعدت کنند.

فلاحی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید هلال احمر کشور با تمام توان وارد عمل شود، افزود: نمایندگان استان برای ایجاد شرایط بهینه پیگیر امور هستند.

وی تصریح کرد: در این رابطه با جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رایزنی صورت گرفته و قرار شد واکسن و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای استان ایلام ارسال شود.

فلاحی در پایان گفت: از مردم خواهش می‌کنیم وقتی امکانات لازم در اختیار نداریم، حداقل خودشان پروتکل‌ها را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا