خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

دستور رئیسی برای رفع فوری کمبودهای بهداشتی و درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در بازدید از بیمارستان رازی اهواز که بیمارستان مخصوص بیماران کرونایی در استان خوزستان به شمار می‌رود و از سوی وزیر کشور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراهی می‌شد؛ نسبت به رفع فوری کمبودهای درمانی و بیمارستانی اعم از افزایش تخت‌های بیمارستانی، تأمین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین تأمین نیازمندی‌های بخش مراقبت‌های ویژه دستوراتی را به وزیر بهداشت صادر کرد.

رئیس‌جمهور همچنین در بیمارستان رازی اهواز به وزیر کشور دستور داد تا برای استفاده بیش‌ازپیش از ظرفیت مراکز درمانی نیروهای مسلح برای بستری بیماران کرونایی، پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

آیت‌الله رئیسی در این بازدید از کادر بهداشت و درمان و همچنین طلاب مستقر در بیمارستان رازی اهواز که به‌صورت جهادی پای کار مبارزه با بیماری آمده بودند، تقدیر و تشکر کرد.

رئیس‌جمهور همچنین با حضور در جمع خانواده‌های بیماران در محوطه بیمارستان و همچنین در دیدار با بیماران بستری در بخش‌های مختلف، پیگیر مشکلات آنان شده و دستورات ویژه‌ای را در این راستا ابلاغ کرد.

به گزارش مهر، آیت‌الله رئیسی صبح امروز جمعه بلافاصله پس از ورود به اهواز با حضور در یکی از کارگاه‌های طرح جمع‌آوری فاضلاب شهر اهواز از بخش‌های مختلف این کارگاه و اقدامات در دست انجام برای حل مشکل فاضلاب شهر بازدید کرد و در گفت‌وگو با مسئولان و کارکنان این کارگاه در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

در این بازدید نیز گزارش کاملی از مراحل مختلف این پروژه اعم از ساخت تونل، ایستگاه‌های پمپاژ و… به رئیس‌جمهور ارائه شد و با بررسی موانع پیش رو و الزامات تسریع در پیشرفت پروژه، مقرر شده که در جلسه شورای اداری استان در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا