خبرهای کرونا

فوتبالی‌ها به گوش باشند/ چطور در زمین بازی از کرونا به دور باشیم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر روز صنوف مختلف، اقدام به بازگشایی می‌کنند. در این میان، بازی فوتبال هم از این قائده مستنثنی نبود اما به تازگی یکی یکی تست کرونای بازیکنان تیم‌های مختلف مثبت اعلام شد. با این اوصاف اگر قرار بر این باشد که هر روز یکی از تیم‌ها، اسامی یکی-دو رقمی بازیکنان مبتلا به کرونایش را پخش کند دیگر تیمی نمی‌ماند که مسابقات لیگ برتر فوتبال در تیر برگزار شود.

برای پیشگیری از وقوع این واقعه برای دوست‌داران فوتبال، دکتر محمدرضا محبوب‌فر، اپیدمیولوژیست، راه‌ حل‌هایی را پیشنهاد می‌کند: «در محل‌های تجمع، فاصله‌گذاری اجتماعی باید رعایت و مراودات و ارتباطات کمتر شود. مسئولان باشگاه‌ها، استادیوم‌ها و محل‌هایی که در آن‌ تمرین یا مسابقات برگزار می‌شود، باید روزانه از بازیکنان و کارکنان تست گرفته شود. نباید تنها به تست هم اکتفا کرد، بلکه باید افرادی که تظاهرات بیماری را دارند، جداسازی بشوند و این افراد به مراکز بهداشتی مراجعه داشته باشند.»

او همچنین می‌افزاید: «رختکن‌ها و سرویس‌های بهداشتی باید حتی‌المقدور روزانه و روزی چند مرتبه ضدعفونی و گندزدایی شوند و افراد متفرقه هم برای تماشا و غیره حضور داشته باشند.»

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

۲۳۵۲۱۲

منبع: خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا