خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

راه‌اندازی نخستین مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، توفیق عنافجه یکشنبه‌شب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در هشتاد و هشتمین جلسه ستاد کرونا این دانشگاه مبنی بر تسریع در فرآیند واکسیناسیون عمومی با حمایت امام جمعه آبادان، نخستین مرکز تجمیعی شبانه‌روزی واکسیناسیون کرونایی در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان راه‌اندازی شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان افزود: با راه‌اندازی این مرکز، تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان به هفت مرکز افزایش یافت.

وی ادامه داد: یک مرکز شبانه‌روزی با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و جمعیت هلال احمر در محل اداره جمعیت و جوانان هلال احمر آبادان و همچنین یک مرکز دیگر نیز با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در محل این دانشگاه در حال تجهیز و آماده‌سازی هستند که از فردا به جمع این مراکز افزوده خواهند شد.

عنافجه گفت: مجموعه فرهنگی رفاهی نفت (باشگاه انکس)، باشگاه پیروز در بلوار ولیعصر (عج)، مرکز شهید سردار سلیمانی جنب سالن هیئت رزمندگان اسلام، مرکز خدمات جامع سلامت ۵ مهر در امیری جنب سینما شیرین سابق، تالار معلم در خیابان اروسیه و مجموعه فرهنگی هنری شهید آوینی در خیابان ۴۰ متری ذوالفقاری، ۶ مرکز تجمیعی روزانه هستند که در آبادان خدمات واکسیناسیون را به شهروندان ارائه می‌دهند.

به گزارش مهر، فعالیت این مراکز صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ ادامه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا