خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

ضرورت بسترسازی برای برگزاری آموزش حضوری در مدارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه ستاد استانی کرونا طی سخنانی با تاکید بر توسعه واکسیناسیون عمومی در راستای مقابله با کرونا اظهار کرد: ادارات دولتی و اتحادیه ها بایستی توجه ویژه به این امر داشته باشند.

استاندار قم با بیان اینکه تا نیمه اول آذرماه باید تکلیف واکسن کارکنان سازمانها، ادارات و صاحبان صنوف بدون استثنا مشخص شود گفت: با افرادی که واکسن دریافت نکرده اند باید برابر قانون برخورد شود.

وی با بیان اینکه فضای رسانه ای ضد واکسن از خارج کشور هدایت می‌شود، برلزوم هوشمندی مردم تاکید کرد و افزودافزود: اصحاب رسانه و دستگاه های فرهنگی باید در آگاه سازی شهروندان به صورت فعال تر عمل کنند.

استاندار قم در ادامه با اشاره به بازگشایی مدارس از آذرماه بر لزوم همکاری بیش از پیش مرکز بهداشت و دیگر مسئولان استان با آموزش و پرورش برای مهیا شدن شرایط لازم و پوشش حداکثری واکسیناسیون دانش آموزان تاکید کرد.

شاهچراغی افزود: باید زیرساخت های لازم برای آموزش حضوری از جمله تهویه ی مناسب و ماسک بهداشتی توسط آموزش و پرورش و با همکاری دستگاه های دولتی فراهم شود.

وی رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک را امری مهم برای مقابله با کرونا در کنار پوشش واکسیناسیون دانست و گفت: همه مراکز دولتی، خصوصی و مذهبی موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا