خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

۶۶ بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی شناسایی شد

سید محمد موسوی میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در خراسان جنوبی ۱۰۵ هزار و ۷۷۰ آزمایش و تست کرونا انجام شده که از این تعداد ۶۹ هزار و ۳۴۱ آزمایش منفی و ۳۶ هزار و ۴۲۹ آزمایش مثبت بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز با انجام ۲۰۱ آزمایش عادی ۴۲ بیمار کرونایی شناسایی شدند که ۹ نفر در بیمارستان بستری و ۳۳ نفر نیز سرپایی بودند.

وی با اشاره به اینکه با انجام ۲۱۱ آزمایش سریع ۲۴ بیمار کرونایی در خراسان جنوبی شناسایی شدند، عنوان کرد: از تعداد بیمار جدید شناسایی شده ۱۳ نفر در بیرجند، ۱۸ نفر در طبس، ۱۱ نفر در نهبندان، چهار نفر از قائنات، ۶ نفر در خوسف، چهار نفر در سرایان، هشت نفر در فردوس و دو نفر در بشرویه بوده‌اند.

موسوی میرزایی با بیان اینکه ۱۵۰ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، بیان کرد: از این تعداد ۴۷ بیمار کرونا مثبت و ۱۱ نفر بستری در آی سی یو هستند.

وی با بیان اینکه همچنین حال یک نفر از بیماران وخیم گزارش شده است، تصریح کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی در خراسان جنوبی نداشته‌ایم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: تزریق واکسن کرونا در استان به عدد یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۸۳ دوز رسید که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۳۹۷ نفر دوز اول، ۴۷۶ هزار و ۹۳۵ نفر دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

موسوی میرزایی ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته تزریق هزار و ۲۸۱ دوز واکسن در استان انجام شد.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا