خبرگزاری ایرناخبرهای کرونا

وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا در مشهد برگزار می‌شود

دبیر علمی این وبینار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به شرایطی که کرونا ایجاد کرده است و شرایطی که وبینارها دارند انجام وبینار طی ۲ مرحله و با فاصله زمانی انجام می‌شود.

دکتر محمود شبستری افزود طی سه سال گذشته بیمارستان رضوی به صورت حضوری پذیرای متخصصان مرتبط با قلب و عروق جهان بوده است اما امسال به خاطر کرونا این همایش به صورت وبینار برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: انجام ۱۲ عمل جراحی به صورت آنلاین که هشت مورد آن در ایران و چهار مورد در ایتالیا انجام می شود بخش‌هایی از این وبینار است.

دبیر علمی وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا گفت: متخصصانی از ایتالیا، آلمان، بلژیک، هند، سوئیس، آمریکا، اسپانیا و ترکیه با این وبینار همکاری می‌کنند و جدیدترین دستاوردها و تکنیکهای مرتبط با قلب و عروق را مورد تبادل نظر قرار خواهند داد.

شبستری با بیان این که ثبت نام در این کنگره به صورت رایگان است افزود: برگزاری وبیناری این کنگره باعث می‌شود افراد بیشتری بتوانند از تجربیات متخصصان بهره‌مند شوند.

معاون آموزشی بیمارستان فوق تخصصی رضوی هم گفت: این بیمارستان در پی اسن است که علاوه بر جنبه درمانی خود، وجه علمی و آموزشی اش را نیز حفظ کند.

دکتر محمد وجدان‌پرست افزود: در ایام کرونا تاکنون ۳۰ وبینار علمی و آموزشی در بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد برگزار شده است که در این زمینه جزء بیمارستان‌های فعال و پیشرو کشور هستیم.

در این نشست خبری دکتر فریدون نوحی رییس انجمن قلب و عروق ایران نیز از طریق اسکایپ پیامی برای کنگره ارسال کرد.

بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد با ۳۲۰ تخت بیمارستانی از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این بیمارستان از امکانات و تجهیزات منحصر به فردی در درمان بیماریهای مختلف برخوردار است.
۶۰ بیمارستان خصوصی و دولتی در استان خراسان رضوی دایر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا