خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

مراسمی بدون مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا در تهران برگزار نمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: تعداد فوتی های کرونایی در استان تهران روزانه به ۲۷ نفر کاهش پیدا کرده و همچنین میزان بستری های ما میز به زیر ۸۰ نفر رسیده است اما هنوز هم به شرایط پایداری نرسیده ایم.

محسنی بندپی افزود: اعمال محدودیت های هوشمند و نظارت دقیق بر اجرای پروتکل های بهداشتی و طرح منع تردد شبانه نقش بسیار مهمی در کاهش فوتی های کرونایی دارد.

استاندار تهران گفت: حفظ شرایط موجود بسیار اهمیت دارد و در مقاطعی بیمارستان های دولتی در استان تهران برای پذیرش جا نداشتند و باید شرایطی فراهم کنیم تا شیب نزولی در فوت و بستری در استان تهران تداوم داشته باشد.

وی عنوان داشت: هیچ مراسمی بدون مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا در استان تهران برگزار نمی شود و این راهبرد در راستای صیانت از وضع موجود کرونا در استان تهران است و از ظرفیت فضای مجازی برای زنده نگهداشتن ایام فاطمیه و سالروز شهادت شهید سلیمانی باید بهره گرفته شود.

محسنی بندپی در ادامه با بیان اینکه همکاری مردم در خصوص کاهش آمار کرونا خوب بوده است بیان داشت: از همه مردم می خواهیم همچنان به این همکاری پایبند باشند تا بتوانیم هر چه زودتر این زنجیره را قطع کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا