خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

برنامه تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره سوم کاپ آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، سومین و آخرین پنجره رقابت‌های بسکتبال انتخابی کاپ آسیا از ۳۰ بهمن ماه در گروه‌های ۶ گانه آغاز می‌شود.

تیم ملی بسکتبال کشورمان که در گروه E این رقابت‌ها با تیم‌های عربستان، قطر و سوریه همگروه است به دلیل بحران کرونا و همه گیری این ویروس دیدارهای خود در پنجره سوم را همچون پنجره دوم در قطر برگزار خواهد کرد.

پروتکل‌های بهداشتی که برای پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا مصوب و توجه به آنها از سوی تیم‌های شرکت کننده الزامی اعلام شده بود در این پنجره هم اجرا خواهد شد. بر این اساس تیم ملی بسکتبال ایران باید حداقل چهار روز زودتر پیش از اولین دیدار خود راهی دوحه شود.

تیم ملی بسکتبال ایران در چارچوب پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۳۰ بهمن ماه به مصاف قطر می‌رود و ۳ اسفندماه هم با عربستان دیدار می‌کند. طبق برنامه مصوب این تیم ۲۷ بهمن ماه تهران را به مقصد دوحه ترک می‌کند.

اردوی تیم ملی بسکتبال هم از ۱۷ بهمن ماه با ورود اردونشینان به محل اردو آغاز می‌شود. روز نخست به گرفتن تست PCR از بازیکنان اختصاص دارد و از ۱۸ بهمن ماه هم جلسات تمرینی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا اسفندماه سال گذشته با برگزاری دیدارهای پنجره نخست آغاز شد. در این پنجره تیم ملی بسکتبال کشورمان طی دو دیدار خانگی موفق به شکست سوریه (۹۴ بر ۴۸) و قطر (۹۵ بر ۵۲) شد. این تیم در پنجره دوم مسابقات که آذرماه برگزار شد مقابل عربستان پیروز شد (۷۱ بر ۶۴) اما نتیجه دیدار برابر سوریه را واگذار کرد. (۷۷ به ۷۰)

در پایان پنجره سوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا دو تیم برتر هر یک از گروه‌های ۶ گانه همراه با چهار تیم برتر که رده سوم هر یک از این گروه‌ها را کسب کرده‌اند ترکیب ۱۶ تیمی کاپ آسیا را تشکیل خواهند داد. طبق اعلام کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) این مسابقات ۲۵ مردادماه تا ۶ شهریورماه سال آینده به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا