خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

فوت ۶ بیمار کرونایی درآذربایجان غربی/۱۵۵۵دوز واکسن تزریق شد

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بستری شدن ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان استان شناسایی شد که از این تعداد ۷۳ نفر بستری شدند.

وی ادامه داد: هم اکنون از ۴۸۲ بیمار، ۱۴۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۲۴ بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند که ارومیه با ۳۷، خوی با ۱۲ و مهاباد با ۵ بیمار جدید بیشترین تعداد بستری را در استان داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی در خصوص تزریق واکسن به کادر درمان در شهرهای استان امروز یکشنبه نیز گفت: هزار و ۵۵۵ دوز واکسن “اسپوتنیک وی” در قالب محموله سوم این واکسن، در اختیار استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این مرحله هزار و ۳۴۵ دوز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و ۲۱۰ دوز در اختیار دانشکده علوم پزشکی خوی قرار گرفته است، اضافه کرد: تاکنون چهار هزار و ۷۸۰ دوز واکسن کووید ۱۹ از نوع اسپوتنیک وی، به آذربایجان‌غربی تحویل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این تعداد، چهار هزار و ۱۹۰ دوز واکسن در اختیار این دانشگاه و ۵۹۰ دوز نیز در اختیار دانشکده علوم پزشکی خوی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا