خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

تعطیلی یک هفته‌ای مهدهای کودک در وضعیت قرمز کرونایی کرمانشاه

ماشاالله پروین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اعلام رنگ بندی‌های کرونایی توسط ستاد ملی کرونا در استان کرمانشاه مقرر شد که از ابتدای هفته جاری تمام مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم تا دبستانی‌ها در شهرهایی که وضعیت قرمز دارند حضور در مدارس تعطیل و آموزش‌های لازم از طریق برنامه شاد و در بستر فضای مجازی انجام گیرد.

وی با اشاره به فعالیت مهدهای کودک در طی هفته جاری، افزود: تمام مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها در شهرهای دارای وضعیت قرمز مانند سایر مدارس تا پایان هفته تعطیل بوده و در صورت ادامه این وضعیت تعطیلی‌ها ادامه دارد خواهد بود اما برای روند تعطیلی یا عدم تعطیلی‌ها در هفته بعد باید منتظر اعلام رنگ بندی‌های جدید از سمت ستاد ملی کرونا بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال آغاز شده و بیش از ۱۲ درصد کودکانی که در حال تحصیل هستند دز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند و بعد از گذشت ۲۸ روز می‌توانند برای دریافت دز دوم واکسن به مراکز تجمیعی تزریق واکسن مراجعه کنند.

پروین ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال نیز دز اول و بیشتر از ۸۵ درصد آنها دیگر دز دوم واکسن کرونا خود را دریافت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: از والدین دانش آموزانی که برای فرزند خود واکسن دریافت نکرده‌اند تقاضا داریم هرچه سریع‌تر برای حفظ سلامتی فرزندان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه و برای فرزندان خود واکسن دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا