خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان تهران طی ۲۴ ساعت اخیر

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه طرح شهید سلیمانی که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر موج جدیدی از افزایش آمار کرونا را در استان تهران شاهد هستیم اظهار داشت: در حال حاضر ۲ هزار و ۱۲۰ نفز در مراکز بهداشتی و بیمارستان های استان بستری هستند در صورتی که این عدد به زیر ۱۸۰۰ نفر رسیده بود.

زالی با بیان اینکه تعداد مراجعات در بخش سرپایی به ۶ هزار و نفر رسیده است گفت: با مشاهدات کنونی از میزان آمارها باید اعلام کنیم که در آستانه ورود به خیز جدید ابتلا به بیماری در استان تهران خواهیم بود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران در خصوص برگزاری جشنواره فجر گفت: در این مراسم شاهد نقض پروتکل ها بوده ایم که میان مردم بازتاب بدی دارد و باید در این زمینه تمهیدی اندیشیده شود.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تهران افزود: این طح در استان بسیار موفق بوده و توفیقات خوبی را شاهد بوده ایم مخصوصاً در حوزه شهرستان ملارد که فاقد بیمارستان است و بیماران مجبور بودند برای درمان به تهران مراجعه کنند لدا این زرح در این شهرستان به طور اخص موفق عمل کرده است.

زالی با بیان اینکه هم اکنون رعایت فاصله اجتماعی در استان تهران به ۷۳ درصد رسیده عنوان داشت: امیدواریم در این برهه حساس عادی انگاری صورت نگیرد و مردم و اقشار مختلف جامعه به رعایت پروتکل ها همچنان پایبند باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا