خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

شرایط ویژه استان قم در میزان درگیری با کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح پایگاه خودرویی واکسیناسیون قم که در بلوار شهید سلیمانی به بهره برداری رسید، با تشکر از فعالان حوزه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مرکز واکسیناسیون خودرویی علاوه بر ۵ مرکز دیگر، به افرادی که دارای شرایط خاص هستند خدمات واکسیناسیون در خودرو ارائه می‌دهد.

استاندار قم در ادامه ضمن توصیه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: از مردم می‌خواهیم در جهت کنترل و جلوگیری از شیوع موج جدید بیماری در حوزه واکسیناسیون نیز همکاری مطلوب را داشته باشند.

وی روند واکسیناسیون در قم را قابل قبول دانست و گفت: در کنار زحمات کادر درمان، مردم نیز با استقبال خودشان از واکسیناسیون به این امر کمک کنند تا گروه‌های مشمول و افراد بالای ۷۰ سال واکسن خود را سریع‌تر دریافت کنند.

سرمست با اشاره به اینکه قم از نظر زمان، شدت و وسعت درگیری با بیماری، شرایط خاصی را داشته است، گفت: در ارزیابی‌های کشوری میزان استقبال مردم قم از واکسیناسیون در حد متوسط و قابل قبول است اما با توجه به شدت درگیری استان با بیماری انتظار می‌رود که استقبال مردم بیشتر از وضعیت فعلی باشد.

استاندار قم افزود: از صدا و سیما و رسانه‌ها می‌خواهیم تا در این زمینه اطلاع رسانی بیشتری داشته باشند و همچنین مردم نیز دریافت واکسن را به تأخیر نیندازند تا از آسیب به گروه‌های پر خطر اجتناب شود.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا