خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

چرخه فعالیت ویروس کرونا در جامعه با تزریق دز یادآور قطع شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی شامگاه شنبه در حاشیه تزریق دز سوم واکسن کرونا در مراکز تزریق واکسن اردبیل اظهار کرد: حفظ سلامتی مردم برای همه آحاد جامعه حق الناس محسوب می‌شود و باید در راستای ارتقای سلامت همشهریان قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه موج جدیدی از کرونا جامعه را فراگرفته و در آستانه ماه محرم نگرانی مردم مضاعف است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با استقبال عمومی از تزریق دز چهارم واکسن به عنوان دز یادآور در جامعه مرسوم است مردم نسبت به قطع چرخه انتقال تلاش کنند تا زمینه سلامت جامعه فراهم شود.

امام جمعه اردبیل فوت هر فرد را بر اثر ویروس کرونا ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای خانواده و جامعه است، تصریح کرد: در بیش از دو سال اخیر که جامعه با این ویروس دست به گریبان بود شاهد بی سرپرست شدن بسیاری از خانواده‌ها بودیم که ضرری انسانی و بزرگ برای جامعه محسوب می‌شود.

عاملی با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان در بیش از ۳۰ ماه گذشته بیان کرد: کادر درمان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تمام تلاش خود را برای قطع زنجیره ابتلاء به کار برده اند اما مردم به عنوان مؤلفه اصلی توسعه باید در کنار علوم پزشکی قرار بگیرند تا یک بار برای همیشه از شر این ویروس خلاص شویم.

وی بیان کرد: به همت دولت هم اکنون انواع واکسن داخلی و خارجی در کشور وجود دارد و در مقابل این همت نیز مردم باید همکاری لازم را داشته باشند..

امام جمعه اردبیل ادامه داد: در حال حاضر کادر درمان، پزشکان، پرستاران و همه مدافعان سلامت واقعاً جهاد می‌کنند و خودشان را فدای سلامتی مردم کرده اند، در مقابل این فداکاری‌ها مردم نیز باید ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در تزریق واکسن کرونا اهتمام جدی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا