خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

موج هفتم کرونا جان ۶ کردستانی را تاکنون گرفته است

فرزام بیدارپور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه روز به روز شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان هستیم و کردستان وارد پیک هفتم همه‌گیری کرونا شده است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۷۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است و هم اکنون ۹ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: در حال حاضر وضعیت کرونا در شهرهای دهگلان، سقز، سنندج، کامیاران و سروآباد زرد است.

وی افزود: ۲۴ بیمار در بیمارستان توحید و ۹ نفر در بیمارستان بعثت سنندج، ۱۲ نفر در سقز، ۶ نفر در بیجار، هشت نفر در مریوان، سه نفر در کامیاران و یک نفر هم در بانه بستری هستند.

بیدارپور اعلام کرد: متأسفانه طی ۲ هفته اخیر شاهد جان باختن ۶ بیمار مبتلا به کرونا بودیم که از این تعداد ۲ مورد در سنندج، سه مورد در بیجار و یک مورد هم در بانه بوده است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: در حال حاضر آمار مراجعه برای تزریق واکسن اگرچه نسبت به هفته‌های قبل افزایش یافته ولی همچنان قابل قبول نیست و بسیار کم است.

دکتر بیدارپور تأکید کرد: افراد بالای ۱۸ سال که حداقل ۴ تا ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی واکسن آن‌ها گذشته است باید یک نوبت واکسن یادآور تزریق کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا