خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

احداث تعاونی‌های تخصصی مسکن در هرمزگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در حاشیه کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن تعاونی نظام پرستاری در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس اظهار داشت: در ادامه طرح نهضت ملی مسکن از امروز احداث تعاونی‌های تخصصی نیز شروع شد.

وی افزود: امروز یک مجتمع ۱۵۰ واحدی کلنگ زنی شد ویژه تعاونی نظام پرستاری با اولویت پرستاران بخش کووید که در ۲ سال گذشته زحمات زیادی برای سلامت جامعه متحمل شدند.

استاندار هرمزگان گفت: از روز پنج شنبه هفته جاری نیز اعطاء سند زمین‌های تخصیص یافته به مردم در طرح نهضت ملی مسکن را از شهرستان بستک و بخش جناح آغاز می کنیم که عمدتاً قطعات ویلایی هستند به یاری خدا در شرق استان نیز این طرح اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: سعی شده به جز در بندرعباس و بخش‌هایی از میناب در سایر شهرستان قطعات زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی متناسب با زندگی مردم منطقه باشد.

دوستی گفت: تعاونی‌های تخصصی باید هرچه سریعتر تشکیل شوند و از کارکنان و پرسنل بخش دولتی دعوت می‌کنیم این تعاونی‌ها را تشکیل دهند و ما هم در صورت تشکیل این تعاونی‌ها زمین‌های خوبی برای اجرای طرح تخصیص خواهیم داد.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی شهرک پیامبر اعظم بندرعباس گفت: چند روز گذشته کلنگ احداث پل در این منطقه زده شد و برای جبران ضعف حوزه آموزشی کارگروه ویژه‌ای برای تکمیل مدارس در شهرک پیامبر اعظم تشکیل شده است.

استاندار هرمزگان گفت: به دنبال ارتقای زیرساخت‌های شهری شهرک پیامبر اعظم هستیم و در این راستا یک کارگروه متشکل از استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری برای اصلاح این زیرساخت‌ها تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا