خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

فضای مدارس و دانشگاه ها برای آغاز سال تحصیلی آماده شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا گیلان با اشاره به نشست هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: سند تحول در دولت سیزدهم که بر اساس معیارهای نظام و تعالی ایران اسلامی شروع شده باید تقویت شود و منویات رهبر معظم انقلاب نصب العین مدیران برای تحقق عملیاتی امور است.

عباسی با تأکید بر اینکه با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و شروع سال تحصیلی جدید باید از هم اکنون اقدامات لازم انجام شود، افزود: باید فضای مدارس و دانشگاه‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای سال تحصیلی جدید آماده شود.

وی از فرمانداران خواست به صورت جدی در این زمینه اقدام کنند، گفت: مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا باید اجرا و نواقص موجود همانند تهویه مناسب تا قبل از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها برطرف کنند.

استاندار گیلان با اشاره به استمرار کرونا و احتمال شیوع زیرسویه های جدید در ماه‌های آتی تأکید کرد: رسانه‌ها بویژه صدا و سیما باید مردم را به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک در اماکن پرخطر و شلوغ و نیز تزریق دُز یادآور واکسن تشویق کند.

استاندار گیلان اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان تمهیدات لازم برای فعالیت مراکز واکسیناسیون در روزهای تعطیل را فراهم کند.

عباسی همچنین با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی از هیئت‌های مذهبی برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تشکر و قدردانی کرد و گفت: استفاده از ماسک و رعایت کامل موازین بهداشتی با توجه به حجم تردد داخلی و خارجی ضروری است.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا