خبرهای کرونا

تولید «سلمان» در سایه «کرونا» ادامه دارد/ بیمه یک ساله عوامل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حسین طاهری تهیه‌کننده سریال بابیان این مطلب گفت: عمده افرادی که به‌صورت مستمر با سریال «سلمان فارسی» همکاری می‌کنند به صورت مستمر معاینه و به مدت یک سال، تحت پوشش بیمه کرونا قرارگرفته‌اند.

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» با توجه به تأکید سازمان صداوسیما و ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما گفت: نظارت‌های بهداشتی توسط این مرکز انجام می‌شود.

وی بر اهمیت سلامت تک‌تک افراد حاضر در این پروژه فاخر ویژه تاکید کرد و گفت تلاش بر این است تا هر روز افراد حاضر در پروژه بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، کنترل و تب سنجی شوند.

وی گفت این اقدامات در دفتر مرکزی تهران، شهرک سینمایی غزالی، کارگاه‌ها و محل فیلم‌برداری و همین‌طور محل ساخت لوکیشن‌های شاهرود به‌طور مستمر انجام می‌شود.

طاهری با اشاره به توزیع روزانه حدود ١٥٠٠ ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در میان عوامل سریال گفت به‌منظور حفظ سلامت افراد، در تمام مدت‌زمان فیلم‌برداری آمبولانسی مجهز به همراه پرسنلی کار آزموده در محل لوکیشن شاهرود حضور دارد.

فیلم‌برداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف‌شده بود از دهم مرداد مصادف با عید سعید قربان در منطقه مجن شهرستان شاهرود از سر گرفته شد.

سریال «سلمان فارسی» از تولیدات مرکز سیما فیلم است که با نمایش ایران دوره ساسانی، بیزانس و حجاز به زندگی، زمانه و مهاجرت «سلمان فارسی» یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد.

فیلم‌برداری این سریال از زمستان سال گذشته در کویر شهداد کرمان و جزیره قشم آغازشده بود. با فراگیر شدن ویروس کرونا، لوکیشن‌های داخلی مانند شاهرود و شهرک سینمایی نور، جایگزین لوکیشن‌های خارجی در ترکیه گردید و سرانجام فیلم‌برداری آن از دهم مرداد، از سر گرفته شد. بنا به‌پیش بینی‌های صورت گرفته فیلم‌برداری سریال «سلمان فارسی» حدوداً ۵ سال طول می‌کشد و بازیگران ایرانی و خارجی از کشورهای یونان، مراکش، تونس و … در آن بازی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا