خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

تجهیزات نوین نیروی هوایی ارتش در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدامات گسترده‌ای را در زمینه‌های تجهیزاتی، آموزشی و کیفیت رزم داشته و به دستاوردهای خوبی رسیده است.

وی به برخی از دستاوردها از جمله هواپیمای بدون سرنشین و پهپادهای رزمی اشاره کرد و ادامه داد: برخی از تجهیزات ساخته شده در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: نیروی هوایی ارتش موفقیت‌هایی در ساخت مهمات هوشمند و نقطه‌زن به وسیله پهپاد در کنار هواپیمای با سرنشین و پیشرفته از تجهیزات بدون سرنشین داشته است.

وی بیان کرد: در حوزه مقابله با کرونا اقدامات گسترده‌ای از سوی نیروی هوایی ارتش صورت گرفته و در تهران یک بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی، برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

نصیرزاده اضافه کرد: همچنین در دیگر شهرهای کشور نیز خدمات خوبی ارائه شد و در بوشهر یک بیمارستان در اختیار درمان و خدمات‌رسانی به مردم بوشهر قرار گرفت.

وی افزود: به منظور دسترسی بیشتر مردم بوشهر به بیمارستان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر بخشی از بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر که غیرفعال است نیاز به بازسازی، سرمایه‌گذاری و تجهیز دارد که همکاری لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این نیرو در حوزه واکسیناسیون نیز کمک‌های گسترده‌ای را داشته است و کادر بهداشتی در حال خدمات به مردم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا