خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

وضعیت کرونایی ۱۹ شهرستان استان فارس زرد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر وحید حسینی با اشاره به وضعیت نارنجی در دو شهرستان اوز و سرچهان افزود: وضعیت شهرستان‌های شیراز، ارسنجان، استهبان، پاسارگاد، بیضا، بوانات، خرامه، خرم بید، خَفر، خُنج، داراب، رستم، سپیدان، فسا، کوه چنار، لارستان، جویم، نی ریز و ممسنی نیز در حالت زرد قرار دارد.

وی تصریح کرد: همچنین وضعیت ۱۶ شهرستان اقلید، آباده، بختگان، جهرم، زرین دشت، زرقان، سروستان، کازرون، قیروکارزین، فیروزآباد، فراشبند، کوار، گراش، لامرد، مرودشت و مهر نیز در نقشه رنگبندی کرونایی استان، به رنگ آبی است.

او همچنین از کاهش آمارهای کرونا در فارس خبر داد و افزود: در شرایط کنونی نیز نیاز است هوشمندانه عمل کرده و این کاهش آمارها باعث نشود که مردم استان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بی توجه باشند؛ به ویژه کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای باید همچنان با رعایت بهداشت فردی و شیوه نامه‌های بهداشتی مرتبط با کرونا، در حفظ و ارتقای سلامت خود کوشا باشند.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به آغاز فصل سرما و احتمال افزایش موارد ابتلاء به آنفلوآنزا در سطح جامعه، از مردم خواست در صورت مشاهده علائم مشابه سرماخوردگی به پزشک مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا