خبرهای کرونا

اردوهای بلندمدت کشتی به ضرر من شد/ فعلا با برادرم تمرین می‌کنم

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله محبی یکی از مدعیان وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد است که همچون دیگر مدعیان تیم ملی با توجه به شیوع کرونا به شهر زادگاهش رفت و فعلا تمریناتش را در کرمانشاه در کنار برادرش پیگیری می کند.

یدالله محبی در خصوص پیگیری تمرینات انفرادی و میزان آمادگی اش به خبرنگار مهر گفت: اردوهای تیم ملی کشتی از اواخر سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد که تا به امروز هم ادامه دارد. به همین دلیل ما به شهر و دیار خود بازگشتیم تا با توجه به تعویق یکساله المپیک، همچنان به تمرینات انفرادی بپردازیم و خودمان را برای بازگشت به اردو آماده نگه داریم.

وی تصریح کرد: فعلا با کمک برادرم ارشک محبی مشغول تمرینات انفرادی هستیم که البته با توجه به وزن سبک‌تر ارشک نسبت به من فعلا چاره ای جز تمرین در این وضعیت نداریم. هیات کشتی کرمانشاه هم در حد توان به ما در خصوص محل تمرین کمک می کند و فعلا یکی از سالن ها را در اختیارمان قرار داده تا تمرینات را ادامه دهیم.ضمن اینکه محمد حسن محبی، عموی من نیز به عنوان یکی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی بر روند تمرینات ما نظارت دارد.

آزادکار سنگین وزن تیم ملی کشتی ایران گفت: قصد ندارم به اتفاقات گذشته اشاره کنم و معتقدم برای پیشرفت و موفقیت باید فقط به آینده توجه کرد، اما اردوهای طولانی مدت سالهای گذشته به نوعی ما را دلزده و بی انگیزه کرده بود، چراکه مدام در اردو بودیم و طبیعتا سختی های کشتی را دو چندان تحمل می کردیم. همین موضوع و اتفاقات مختلف، باعث شد تا نتوانم به رقابتهای جهانی بروم. اما زمانی که در کرمانشاه تمرین می کردم به راحتی می توانستم در میادین پیش رو از جمله انتخابی تیم ملی بدرخشم و موفق تر عمل کنم.

محبی در پایان به لزوم حمایت و توجه بیشتر متولیان ورزش استان به ورزشکاران و قهرمانان ملی اشاره کرد و گفت: امیدوارم مسولان ورزش استان با نگاه ویژه و جدی‌تری به قهرمانان کشتی استان توجه کنند، چراکه عدم حمایت کافی از سوی مسئولان به هیچ عنوان به سود ورزش و جوانان استان نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا