خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

تنها راه در امان ماندن از خطرات کرونا تزریق واکسن است

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز، پایان سفرهای تابستانه و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه، مدیران و رؤسای بیمارستان‌های دانشگاهی و مسئولین واحدهای ستادی ظهر امروز دوشنبه در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

سید محمد علوی گفت: در خصوص سویه جدید کرونا، وضعیت نگران کننده نیست، اما با توجه به اینکه اربعین را پشت سر گذاشته‌ایم و تردد جمعیتی زیادی در استان خوزستان صورت گرفت، از سوی دیگر مدارس در حال بازگشایی هستند و ضرورت تشکیل ستاد کرونا بیش از پیش احساس می‌شود.

وی ادامه داد: تعداد اندکی در استان خوزستان وجود دارند که نوبت‌های سوم به بعد واکسن خود را تزریق نکرده‌اند و کسانی که باید نوبت چهارم واکسن را دریافت کنند، حدود ۱۱ درصد هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: با توجه به اینکه مدت زیادی از آخرین موج بیماری گذشته، لازم است هم‌استانی‌های عزیز توجه داشته باشند که تنها راه در امان ماندن از خطرات بیماری، تزریق واکسن است.

عضو هیأت علمی دانشگاه اظهار کرد: کسانی که تا به حال واکسن دریافت نکرده‌اند، در اسرع وقت نسبت به تزریق واکسن اقدام کرده و افراد سالمند با بیماری‌های زمینه‌ای که بیش از شش ماه از آخرین واکسن آنها گذشته نیز اقدام به تزریق واکسن کنند.

سید محمد علوی افزود: در حال حاضر علاوه بر موارد ذکر شده، توصیه دیگری در خصوص مواجهه با بیماری کرونا ابلاغ نشده، چرا که بیماری از حالت اضطرار خارج شده است اما با توجه به مسائل مطرح شده، پیش بینی می‌شود مشکلاتی به وجود آید.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا