خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

هتک حرمت به قرآن کریم نشانه عجز و ناتوانی دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به هتک حرمت به قرآن کریم، اظهار کرد: هتک حرمت به قرآن کریم نشانه جایگاه و عظمت این کتاب مقدس الهی و نشان دهنده ضعف و عجز و پست فطرتی دشمنان و هراس شأن از اقتدار مسلمانان است.

وی با گرامیداشت سالروز ۱۲ بهمن بازگشت امام خمینی (ره) به ایران خاطرنشان کرد: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فضاسازی و آذین بندی سطح شهرستان توسط ادارات، بازاریان و اقشار مختلف جامعه اولویت باشد.

امام جمعه پارس آباد با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر برای ارتباط برقرار کردن بین آرمان های انقلاب و نسل های جدید باشد، گفت: این دهه فرصت مناسبی برای آشنا کردن جوانان و نوجوانان با دستاوردهای نظام است.

باقری بنابی با اشاره به اینکه صرفه جویی در مصرف آب و برق و گاز ضروری است، افزود: صرفه‌جویی در مصرف حامل های انرژی ضروری است و با پرهیز از مصرف بیهوده امکان استفاده از آب و برق و گاز را برای سایر شهروندان خود فراهم نمائیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد شیوع مجدد کرونا را مساله ی جدی دانست و تصریح کرد: شهروندان باید نسبت به هشدار شروع موج جدید کرونا آگاه بوده و در رعایت شیوه نامه های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

باقری بنابی اظهار کرد: فرصت تزریق رایگان واکسن کرونا در مصلی برای نمازگزاران نمازجمعه فراهم شده و مردم ما از این نعمت در راستای سلامت جامعه باید بیشتر استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا