خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

۲۰۰۰ دز واکسن در طرح پویش واکسیناسیون اتباع خارجه در جم تزریق شد

محمد آسیم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان طرح واکسیناسیون اتباع خارجه در شهرستان جم اظهار داشت: برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال و سرخک برای کودکان غیر ایرانی از ۱۰ دی‌ماه لغایت ۱۰ بهمن‌ماه در کلیه مراکز، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت شهرستان اجرا شد.

آسیم بابیان اینکه در این طرح ۷۷ درصد از جمعیت ۹ ماهه تا ۱۵ سال شهرستان تحت پوشش واکسیناسیون سرخک قرار گرفتند افزود: برای ۷۷۶ نفر غیر ایرانی واکسن تکمیلی سرخک تزریق شد.

مسئول بیماری‌های واگیر شبکه بهداشت و درمان جم گفت: طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال برای افراد زیر ۱۵ سال نیز اجرایی شد که ۷۹۸ نفر واکسن را دریافت کردند.

وی با اشاره به تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای ۵ سال در این کمپین افزود: برای ۵۱۰ نفر در مدت یک‌ماهه کمپین، واکسن کرونا تزریق شد.

مسئول بیماری‌های واگیر شبکه بهداشت و درمان جم با تأکید بر اینکه اجرای برنامه ملی واکسیناسیون در اولویت اصلی برنامه‌های واگیر است خاطرنشان کرد: برنامه واکسیناسیون ملی برای کلیه افراد ایرانی و غیر ایرانی در مراکز درمانی و بهداشتی سطح شهرستان اجرا می‌شود تا از بروز بیماری‌ها جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا