خبرگزاری مهرخبرهای کرونا

مجموع بیماران کرونایی جهرم به بیش از ۴۵ هزار نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحمانیان ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و با اشاره به شناسایی ۶۴ بیمار جدید، مجموع مبتلایان به این ویروس منحوس را ۴۵ هزار و ۷۷ نفر برشمرد.

وی به شمار مبتلایان به کووید۱۹ در شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: تا کنون ۱۲۸ هزار و ۶۲۰ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه نحوه شیوع این ویروس با نحوه رفتار ما در جامعه مرتبط است و بلایی که ویروس بر سر جامعه می آورد، به میزان مسئولیت پذیری تک تک افراد در جامعه بستگی دارد، عنوان کرد: غفلت و عادی انگاری باعث غلبه بیماری بر ما می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون ۴۴ هزار و ۲۷۹ نفر گزارش شده است.

رحمانیان شمار بیماران در قرنطینه را ۳۸۷ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

وی، تعداد کل بیماران بستری در بخش های کرونای بیمارستان پیمانیه را هفت نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۲ بیمار بستری موقت و یک نفر بستری در بخش آی سی یو هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین با اشاره به پذیرش سه بیمار جدید در بیمارستان، اظهار کرد: آمار جان باختگان کرونا در جهرم و خفر از ابتدای شیوع بیماری تا کنون نیز ۳۱۸ نفر است.

منبع: خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا